torsdag den 14. juni 2012

Den dumme allergi.... Skal nok skåne for billeder

Ja vel hjemme efter en dejlig ferie på gran canaria... Sol,vand, is og pina colada åhh drømmer tilbage. Skal nok fremvise billeder i et af de næste indlæg, men lige nu er begge børn med noget så grim allergi i øjnene, selv Sigurs, havde håbet han gik fri, men desværre ikk, Martin min mand lider også frygteligt af det, har selv en smule heldigvis ikk så meget, så oddsne for børnene fik var store, og suk ja desværre, så Sigurd har været hjemme 3 dage sammen med mig, så måtte aflyse venindetur til Kbh, så øvøvøv og dobbelt øv, men sikker på vi nok snart skal komme afsted søde, ja jeg ved du læser med hehehe Og ja så blev hytten jo malet da vi vat afsted, og er slet IKKE kommet på plads men skal nok flashe henover sommeren når det er færdigt... Hold øje, for jeg sætter nogle ting på bytte/salgbiksen, for noget passer ganske enkeltt ikke ind her mere... Måske lidt liebe, Helbak og andre lækre sager.... Nu vågner Sigurd kan jeg høre....

6 kommentarer:

  1. :o) ja jeg kigger lige med... Ja vi finder en dag når børnene er blevet store hi hi. Kan være vi så kan shoppe næste gang, i stedet for bare at kigge..
    Hvordan fik du lige så mange medlemmer? Glæder mig bare over mine to ;o).

    SvarSlet
  2. Kunne være du skulle på ferie igen. Du har trods alt haft dit at se til med syge børn... Jeg kan godt være i kufferten hvis det er....

    SvarSlet
  3. Øv, lyder ikke rart med allergien :/ jeg døjer ikke med det, men det gør min mand, så håber ikke at min Sigurd arver det fra sin far. Det er så synd de små skal være plaget af den slags!
    Men lyder lækkert med ferie, det kunne vi godt bruge!!! :)

    Mht grydelapperne, så ville jeg mægtig gerne lave et par til dig, men har ikke grydelapperne til at putte indeni, som jeg har gjort med mine gamle. Og er bange for at det bliver en flad fornemmelse hvis jeg kun tager det der sølv-halløj indeni, som ellers er beregnet til at lave bl.a grydelapper af..

    Kh Line

    SvarSlet
  4. Hej Rikke. Lækkert med ferie og øv med høfeber. Jeg går også og nyser. Ville lige høre hvad dato du trækker dine give aways.

    SvarSlet
  5. Følger lige med på mailen

    SvarSlet
  6. God bedring til jer alle :-)
    -hvor er din blogshop at finde? - har kigget rundt på din blog, men synes ikke jeg kan finde et link?

    Kærlige hilsner, Louise

    SvarSlet