mandag den 14. maj 2012

Once in a Lifetime... MIN JOEY FOREVER

Takker af hele mit bankende hjerte NKOTBSBS for klart en af de bedste opleverlser i MIT LIV, jeg har været fn siden 1990, og var så heldig dengang at opleve dem live i FORUM Kbh, MEN denne gang gik turen til Malmø ARENA... Fxck en FED FED TUR tak til min dejlige storelillebror som jeg fulgtes med .
Jeg fik lov at holde MIN Joey i hånden et splitsekund og øjenkontakt... Rikke 14 år var jeg igen smeltede indeni...TONIGTH lalalalalala tonight.....Åh j som i nok kan høre svæver jeg på den LYSERØDE sky ENDNU og sikkert mange millioner timer/dage endnu...




Fortalte Alma og Sigurd om det, og Sigurd hev straks sin guitar frem og gav et nummer for for.. åHhh så smeltede hjertet endnu mere, måske er det ham om mange år der sætter mange pigehjerter i brand ?? hvem ved....


1 kommentar:

  1. Hej Rikke, Tusind tak fordi du kiggede forbi min blog....og ja jeg er helt Enig det var en once in a life time oplevelse. Min ven Esben og jeg havde ingen forestillinger om hvor fedt det ville være men hold nu op hvor blev vi positivt overraskede. Jeg er slet ikke i tvivl om at jeg ville gøre det igen hvis muligheden bød sig.
    Rigtig fin blog du har her og jeg kommer da til at følge med i fremtiden. knus til dig og dine.

    SvarSlet