mandag den 5. marts 2012

Åh.. Liebe heaven.. 50% UDSALG





Var jo på et smut i Kbh idag, og fik en rigtig dejlig overraskelse, nemlig 50% udsalg i Liebe, fik så mange skønne ting jeg længe har ønsket mig. Gaven er købt fra min svigermor til mig i gave... Haha ved det jo selv for selv købt den, fik penge med så jeg selv kunne stå for købet. Fik disse skønne kurve i Notre Dame, og den lille baby er fra Akimo, hvis nogle kender denne skønne butik, hun har blog under samme navn, og også forhandler af de skønne Sonny angels .. Da jeg kom hjem havde pakkeposten været her, med disse fine svampe, de er tænk til Alma og Sigurd' s værelser . Ja og noget kageudstyr jeg havde bestilt kom også, så ja været rigtigt travlt og DYRT, for var også lige et smut forbi min søde frisør Maria og fik farvet håret :) ja nu må dankortet dampe af.. Børnene er puttet, og jeg vil smække benene op og nyde en tøsefilm.

5 kommentarer:

  1. Eeeeeiii er SÅ misundelig på de fine ting!!

    SvarSlet
  2. Ja, er bare så glad for hver enkelt ting, de har SÅ mange fine ting derinde, ja kunne nærmest bo inde i butikken..
    Kommer indlæg senere, når det har fået sin rette plads, er midt i Alma' s 6 års fødselsdag og en begravelse,så tiden er lidt knap denne uge...idag er det kageforberedelser den står på

    God dag

    Kh

    SvarSlet
  3. Jeg er også helt misundelig..og hvorfor havde de ikke de kurve da jeg var i Notre Dame (eller måske jeg bare ikke fik øje på dem?)
    Kh Mia

    SvarSlet
  4. Ja kunne ikke bestemme mig til farven så ja måtte eje alle 4 farver.. De står ovre ved alt deres melanin ting.. Hvis du skal afsted igen.

    Kh Rikke

    SvarSlet
  5. Hej Rikke

    Tak for din besked inde på min blog ang. gyngestolen.... Jeg kan dog ikke finde den side du beskriver, kunne du mon gide maile mig med et link?? ltjo79@hafnet.dk

    PS - vanvittig smukke ting du har fået købt dig her.... elsker dem alle

    SvarSlet