søndag den 26. februar 2012

Week- ENDS.....



Øv, ja så blev det søndag igen... Men sikke et vejr det har været, dog ikke haft tid at være ude, da vi havde hele 3 aftaler i denne weekend, igår var vi inde hos min skønne veninde metter som bor på Frederiksberg, vi har selv boet i Kbh mange år, men da vi fik Alma ville vi tættere familien, men vi elsker stadig at komme derind....

Og idag var vi til fastelavn ved mine forældre, og senere min mands søster, ja så 2 trætte børn er nu puttet.

Imorgen kommer min søde bror og hjælper med at tapetere vores gang, købt det fineste vintage tapet, meget spændt hvordan det vil se ud.

Fået malet og samlet skammel jeg var igang med, ikk færdig endnu med vil gerne vise den herlige grønne farve frem....

nåh ja nåede lige også forbi TIGER efter lidt påskegejl, og ja så er der lige et billedeproject mere, men skal til Kbh og have fat i noget spraymalling først..

God søndag aften til dig og dine i blogland

Ingen kommentarer:

Send en kommentar